توهین یك رستوران دار تگزاسی به ایرانیان !
just u!
kho0o0shhal misham hamito0r ke matalebo0 mikho0nid nazaram bedido 2 khabar name ozv shidd!
درباره وبلاگ


be webloge man kho0sh omadid !khoshhal misham ke nazar bedido0 2 khabarname ozv shid.ageam bam kari dashtid baram off bezarid!hana_009800@yahooo.com.age az mataleb kho0sheto0n naumad begido0 zekr ko0nid tarjih midid che matalebi bezaram.

پيوندها
chelsiafc
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ............! و آدرس just.dance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
hana

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 19:11 :: نويسنده : hana

پوستری توهین آمیز بر روی دیوار یک رستوران باعث خشم بسیاری از افراد در آمریکا شده است.  این پوستر در رستوران باربیكیو در شهر "کتی" در تگزاس آمریکا بر روی دیوار گذاشته شده است. در این تصویر، مردانی مسلح که یک ایرانی اعدام شده را احاطه کرده اند، نشان داده می شود.

در زیر این پوستر نوشته شده است:  بیایید بازی کابویی ها و ایرانی ها را بکنیم.

در این پوستر توهین آمیز، یکی از افراد لباسی پوشیده است که بر روی آن نوشته است: ایرانی ها مزخرف هستند. با وجود اعتراض به نژادپرستی این رستوران دار و تهدید به تظاهرات در روز شنبه، این فرد از برداشتن این پوستر خودداری کرده است.

جان نانمچر، صاحب رستوران می گوید: اینجا امریکاست. اگر انها اینجا شاد نیستند پس به کشور خودشان برگردند. وی می افزاید: این انتخاب من است که این پوستر را به دیوار بزنم. من این پوستر را برنمی دارم .

فردی عکس این پوستر را گرفته و آن بر روی فیس بوک قرار داده است . گروهی در فبس بوک به نام "نژادپرستی رستوران نانمچر علیه ایرانیان" ایجاد شده است. ایمان وفای، شوهر کسی که این عکس را در فیس بوک قرار داده، با صاحب رستوران گفتگویی کرده است .

وی می گوید: به صاحب رستوران گفتم، اکنون سال 2011 است. وقتی به این پوستر نگاه می کنم چیزی بیشتر از نژادپرستی و تبعیض دستگیرم نمی شود. اکنون صدها نفر از کاربران فیس بوک در صفحه ای که در این خصوص ایجاد شده خشم خود را از این موضوع ابراز می کنند وقول به تظاهرات در مقابل رستوران در روز شنبه می دهد. همچنین بسیاری از افراد طوماری انلاین، علیه این رستوران دار نژادپرست آمریکایی امضا کرده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: